Вторник
11.12.2018
06:40
Категорії розділу
Директор [2]
Заступник з ВР [0]
Заступник з НВР [2]
Педагог-організатор [11]
Практичний психолог [0]
Бібліотекар [1]
Матеріали OSVITA.UA [14]
ДНЗ "Барвінок" [2]
Підтримайте сайт!
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Ноябрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Наше опитування
Ким Ви є?
Всього відповідей: 186
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
НВК "ЗОШ І-ІІІ ступеня - д/с" с. Річиця
Головна » 2018 » Ноябрь » 22 » ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ "АДАПТАЦІЯ УЧНІВ 5 КЛАСУ ДО УМОВ НАВЧАННЯ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ"
13:07
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ "АДАПТАЦІЯ УЧНІВ 5 КЛАСУ ДО УМОВ НАВЧАННЯ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ"

  21 листопада відбувся психолого-педагогічній консиліум " Адаптація учнів 5-го класу до умов навчання в основній школі".

  Метою консиліуму було об’єднання зусиль усіх суб’єктів навчально-виховного процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку п’ятикласників,координація спільних дій щодо успішного навчання, повноцінного розвитку учнів та подолання їх дезадаптації.
  Заступник директора з навчально – виховної роботи В.Д.Костючик у своєму виступі зазначила, що, вивчаючи стан адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі, дирекцією закладу були відвідані уроки та виховні заходи, проведено співбесіди з учителями та класним керівником, проаналізовано навчальні досягнення учнів в порівнянні з попередніми показниками , зокрема за 4 клас.

  При цьому було встановлено, що всі педагоги вживають певних заходів для ефективної адаптації п’ятикласників до навчання у основній школі. Учителі враховують індивідуальні особливості учнів, їх швидку втомлюваність, потребу хоча б в епізодичному заохочуванні, використанні ігрових моментів. На всіх уроках спостерігається сприятлива психологічна атмосфера, доброзичливе ставлення поєднується з вимогливістю вчителів до учнів.

  Практичний психолог школи І. В. Романюк відмітила, що завдяки проведеному психологічному обстеженню п’ятикласників (навчальна мотивація, соціометричний статус, рівень тривожності, характер адаптації, рівень самооцінки), був зроблений аналіз самопочуття учнів в адаптаційний період, їх психологічний стан, на підставі діагностичних даних були визначені й домінанти розвитку потенційних можливостей та здібностей учнів.
Класний керівник Н.М.Кіпень подала повну характеристику учнівського колективу, поділилася досвідом роботи з дітьми в адаптаційний період. У
читель висловив свою думку, а потім тривало обговорення, під час якого визначалися нові проблеми перехідного періоду. Основні з них викликані тим, що умови навчання в середній школі висувають більш високі вимоги до інтелектуального й особистісного розвитку дитини, рівня знань.
  Завершенням роботи консиліуму було вироблення спільних рекомендацій п’ятикласникам, батькам, класному керівнику та вчителям – предметникам :
- враховувати в навчально - виховному процесі вікові психофізіологічні особливості учнів;
- проявляти доброзичливе ставлення, підтримку;
- реалізовувати демократичний стиль керівництва;
- не висувати на початку року великих вимог до дітей, пам’ятати різницю між п’ятикласниками та іншими учнями середньої школи;
- намагатись, щоб заняття викликали в учня позитивні переживання через дуже сильно виражене емоційне ставлення до навчального предмету в цьому віці;
- орієнтувати дітей на вироблення об’єктивних критеріїв успішності і неуспішності, прагнення перевірити свої можливості і знаходити (за допомогою дорослих) шляхи подальшого їх розвитку і вдосконалення;
- допомогти учням з низьким соціальним статусом в класному колективі відчути себе потрібними і бажаними в класі;
- залучати до позакласної роботи, групових заходів, щоб вони більше спілкувалися.

Переглядів: 9 | Додав: жучок | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]