Вторник
11.12.2018
06:10
Підтримайте сайт!
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Декабрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Наше опитування
Який антивірус кращий?
Всього відповідей: 150
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
НВК "ЗОШ І-ІІІ ступеня - д/с" с. Річиця

ПАМ`ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

Правила прийому

1. Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснюється керівником протягом календарного року на підставі електронної реєстрації, заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров’я дитини, довідки дільничого лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

2. Під час прийому дитини до дошкільного навчального закладу керівник зобов’язаний ознайомити батьків або осіб, що їх замінюють, із статутом дошкільного закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність.

3. За дитиною зберігається місце в дошкільному закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (90 днів.)

4. Відрахування дитини з дошкільного закладу може здійснюватись:

- за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;

- на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що включає можливість її подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі даного типу;

- у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.

- у разі невідвідування дитиною дитячого садка, тривалий час, без заяви батьків

Адміністрація ДНЗ повинна письмово повідомити батьків про відрахування дитини не менш як за 10 календарних днів.

5. Дошкільний навчальний заклад забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для їх нормального росту і розвитку із дотриманням натурального набору продуктів.

6. У ДНЗ організовано триразове харчування – для дітей від 3 до 6 років.

7. Медичне обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснюється на безоплатній основі медичним працівником, який входить до штату цього закладу або відповідних закладів і передбачає проведення обов’язкових медичних оглядів, у тому числі медичних оглядів перед профілактичними щепленнями, надання невідкладної медичної допомоги на догоспітальному етапі, інформування батьків або осіб, що їх замінюють.

8. Батьки зобов'язані:

- вносити встановлену плату за утримання дитини в навчальному закладі до 5 числа поточного місяця;

- своєчасно вносити платню за надання додаткових послуг, якщо такі мають місце;

- віддавати і забирати дитину безпосередньо у вихователя, і обов`язково особисто, не передовіряючи її неповнолітнім особам;

- приводити дитину здоровою, чисто вдягненою, охайною, у відповідності до санітарно-гігієнічних правил;

- дотримуватись режиму роботи навчального закладу, приводити та забирати дитину вчасно – до 17год 15 хв

- своєчасно (до 8год 30 хв) сповіщати вихователів про відсутність дитини у навчальному закладі і причини її відсутності;

- у разі відсутності дитини через інфекційну хворобу надати довідку від лікаря про медичне обстеження і можливість відвідування нею дитячого колективу;

9. Батьки мають право:

- вносити пропозиції щодо роботи з дітьми, організації додаткових послуг;

- відвідувати заняття та інші навчально-виховні заходи;

- заслуховувати звіти керівника про роботу навчального закладу;

10. Для отримання місця у ДНЗ необхідно:

- зареєструватися на сайті (правила реєстрації читайте на сторінці "РЕЄСТРАЦІЯ")

Набір дітей за чергою до дошкільного закладу здійснюється з 01.06 по 31.08.

Організаційні збори відбуваються в кінці серпня.

Пам’ятка батькам, бабусям і дідусям

Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт із нею. Знаходьте радість у спілкуванні. Дайте їй місце в сім'ї.

Нехай не будо жодного дня без прочитаної разом книжки.

Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся справами і проблемами дитини.

Дозвольте дитині малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити.

Відвідуйте з дитиною театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.

Краще повноцінно нагодуйте дитину, а не купуйте їй дорогий вишуканий одяг.

Обмежте перегляд телепередач до 30 хвилин на день.

Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навички й любов до праці.

Не робіть із дитини лише споживача, нехай вона буде рівноправним членом сім'ї зі своїми правами й обов'язками.

Чи потрібна Вашій дитині допомога вчителя-логопеда?

Мовлення збагачується протягом усього життя людини і є однією з важливих умов соціалізації. Однак це не стосується фонемного оформлення, яке в нормі формується до п’яти років. І все ж трапляється, що на шостому році життя діти не вимовляють або замінюють один звук іншим, спотворюють вимову слів. І якщо дорослі ще можуть здогадатися про що говорить дитина із порушенням звуковимови в контексті певної бесіди, то її однолітки – ні. Це може негативно впливати на формування особистості дитини, спричинити специфічні особливості емоційно-вольової сфери, сприяти розвиткові негативних рис характеру, зокрема, нерішучості, замкнутості, сором’язливості, комплексу неповноцінності. Але це тільки один аспект. Вади звуковимови у дошкільний період зазвичай не насторожують батьків, бо дитина, на їхню думку, достатньо вільно розмовляє. Однак у школі поряд з вадами усного з’являються порушення і писемного мовлення, що часто стає серйозною перепоною для успішного навчання в школі. У перших класах загальноосвітніх шкіл є категорія учнів, яка вже на перших етапах навчання відчуває значні труднощі у засвоєнні читання і письма. Як правило, у таких дітей під час детального обстеження спостерігається незавершеність процесу формування сприйняття вимови та відтворення звуків, що відрізняються тонкими артикуляційними чи акустичними ознаками (шиплячі та свистячі, дзвінкі та глухі, тверді та м’які).

Дитина неправильно чує звуки, оскільки слуховий аналізатор випереджає у розвитку мовноруховий, відчуваючи гальмівний вплив останнього. В процесі логопедичної роботи з дитиною слуховий аналізатор звільняється від цього впливу, стимулюючи пізніше розвиток і вдосконалення артикуляційних навичок. Таким чином, формування досконалого звукового мовлення залежить від ступеню сформованості фонетичного і кінестетичного сприймання та їх взаємодії в мовленнєвій практиці. Саме достатньо розвинений фонематичний слух та вміння досконало володіти своїм артикуляційним апаратом є найважливішою передумовою успішного формування орфоепічних та орфографічних навичок у молодших школярів.

Одночасно існує ще одна категорія учнів, батьки яких з подивом відзначають, що їхня дитина знає всі правила, а пише з помилками. Саме через незначний словниковий запас і неправильне розуміння значення слів школярі не можуть застосувати на практиці вивчені ними граматичні правила. Адже для того щоб застосувати більшість граматичних правил, треба вміти швидко і правильно підібрати слова для перевірки. Наприклад, аби дізнатись, е чи и пишеться в слові село, треба підібрати такі однокореневі слова, в яких сумнівний голосний був би під наголосом. Таким словом в даному випадку є села, та аж ніяк не сила. Хоча саме таке слово обирають «грамотії».

Безпосередньою метою роботи вчителя-логопеда у дитячому садку є попередження зазначених труднощів, зокрема, розвиток фонематичного сприймання та уявлення, збагачення словникового запасу шляхом уточнення значення слів, тлумачення мовних зворотів у загадках, віршах, скоромовках, приказках тощо. Опрацьовуючи одні й ті самі слова з проблемним звуком в різних завданнях, діти запам’ятовують їх, збагачують свої знання про них. Розвиток граматичної структури мовлення забезпечується шляхом зміни речень та словосполучень за зразком, відповідей на запитання, переказів, складання оповідань, підбору слів-прикметників з узгодженням їх у роді та числі. Дітей підводять до розуміння того, що мова складається з окремих речень і слів, а слово – з окремих звуків, які на письмі позначаються буквами. Дитину вчать читати і вона робить «відкриття», що слово й позначуваний ним предмет – не одне й те саме, тобто зі словом можна діяти як із замінником предмета, використовувати його як символічний знак цього предмета.

Вплив мови на розвиток інтелекту дитини

Граймося разом

Добірка чистомовок та скоромовок

Дорогою додому

Перегляд мультиплікаційних фільмів

Про  допомогу  дітям з  фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення

Про  допомогу  дітям із  загальним  недорозвитком  мовлення

Чим корисні конструктори Lego для дітей

Як прищепити дитині любов до слухання музики

Музика в житті дитини спочатку лише фон, на який не звертають уваги. Адже дорослі вже і не пам`ятають особливості дитячого сприйняття музики, яке полягає у тому, що маленькі дітки музику ніби не чують - вони не реагують на неї, можуть спокійно займатися своїми справами: малювати, гратися. Звичайно, навіть таке пасивне слухання музики залишається у підсвідомості дитини. Але дитині можна допомогти почути музику, щоб її сприйняття було змістовним і обміркованим.

Найпростіший спосіб - це потанцювати або помарширувати під ритмічну музику, разом з сестричкою, або з улюбленою іграшкою! Другий спосіб - це зацікавити дитину. Для прикладу можна провести гру "На що схожа музика?" Тоді дитина спробує відгадати, що вона почула в мелодії: шум дощу, шелест листя, спів пташок. Для цієї гри підійдуть такі програмові твори: "Пори року" П. Чайковського та Вівальді. П`єси, які не мають певного сюжету, по-своєму корисні тим, що з часом дитина зможе вигадати до неї свою історію, і навіть намалювати до неї малюнок. Улюблена музика може стати чудовим обрамленням дня, супроводжувати сон дитини, слугувати фоном для занять. Але дуже важливо не "перевантажити" дитину музикою, не втомити дитину. Музика повинна приносити задоволення, а не перетворюватися на докучливий гамір.

Поступово дитина звикає до життя під музику, що звучить ніжно, мелодійно, якісно. Дитина починає розрізняти відтінки та окрасу мелодії, її світ збагачується, а почуття стають виразніші. З часом, коли дитина навчиться із задоволенням слухати музику, більше ніж 30 хвилин, можна влаштувати домашній концерт: відкласти всі справи, гарно вдягтися, створити атмосферу справжнього свята. Самі активні слухачі, років в 5-6 вперше потрапляють на справжні концерти. Але багатьом діткам до вподоби музикування в домашніх умовах. Врешті-решт, де як не вдома ми можемо сміливо пострибати на дивані чи потанцювати під улюблену пісню!

Звичайно було б дуже чудово, якби у Вашому домі була можливість слухати живу музику. Деякі інструменти, найпростіші, може залюбки освоїти дитина (сопілка, металофон, барабан). До речі, один із самих казкових звуків можна відтворити за допомогою гітари та жменьки рисової крупи. Якщо повільно висипати рисову крупу на струни лежачої гітари, вона створить тихий і надзвичайно казковий дзвін! Вашій дитині сподобається! Музикуйте і експериментуйте!

Поради, які допоможуть батькам підготувати дитину до свят

Як зберегти голос дитини