Понедельник
23.09.2019
03:37
Підтримайте сайт!
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Сентябрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наше опитування
Який антивірус кращий?
Всього відповідей: 151
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
НВК "ЗОШ І-ІІІ ступеня - д/с" с. Річиця

Дорогі діти і батьки!

Цей віртуальний кабінет з профорієнтації допоможе вам отримати корисні знання і розвинути необхідні навички для правильного вибору професії.

Що означають слова "Правильно вибрати професію"? Професія в сучасному світі - це не тільки "інструмент" для заробляння грошей.

Правильно обрана професія - це:

  •  Можливість реалізувати себе, розвинути свої таланти і здібності;
  • Основа для поваги і самоповаги людини;
  • Основа матеріального благополуччя і можливості мати багато для власного розвитку і задоволення;
  • Радість творчості.

Для правильного вибору професії необхідно багато чого - знання своїх можливостей і здібностей, інформованість про світ професій та навчальних закладів, вміння приймати обдумані рішення.

Кабінет допоможе вам:

  • Познайомитися зі світом професій;
  • Познайомитися з описами професій;
  • Отримати інформацію про ВНЗ, коледжі і училища;
  • Пройти профорієнтаційне і психологічне тестування;
  • Отримати знання про свої індивідуальні психологічні особливості і про те, як їх враховувати при побудові професійної кар'єри;

Профорієнтація реалізується через навчально-виховний процес, позаурочну, позакласну і позашкільну роботу з учнями.

Мета профорієнтаційної роботи:

- надання профорієнтаційної підтримки учням в процесі вибору профілю навчання і сфери майбутньої професійної діяльності.

Завдання профорієнтаційної роботи в школі:

  •  вироблення у школярів свідомого ставлення до праці;
  •  професійне самовизначення в умовах свободи вибору сфери діяльності відповідно до своїх можливостей, здібностей та з урахуванням вимог ринку праці;
  •  отримання даних про переваги, схильності й можливості учнів для поділу їх за профілями навчання;
  •  забезпечення широкого діапазону варіативності профільного навчання за рахунок комплексних і нетрадиційних форм і методів, що застосовуються на уроках, елективних курсах і під час виховної роботи;
  •  вироблення гнучкої системи співробітництва ІІ ступені НВК з установами додаткової і професійної освіти.

Основні напрямки діяльності з профорієнтаційної роботи в школі:

  • професійне просвітництво;
  • професійна діагностика;
  • професійне консультування.

Система профорієнтаційної роботи в школі:

1-4 класи:

  • формування у молодших школярів ціннісного ставлення до праці, розуміння його ролі в житті людини і в суспільстві;
  • розвиток інтересу до навчально-пізнавальної діяльності, заснованої на посильній практичній включеності в різні її види, в тому числі соціальну, трудову, ігрову, дослідницьку.

5-7 класи:

  • розвиток у школярів особистісного сенсу в придбанні пізнавального досвіду і інтересу до професійної діяльності;
  • уявлення про власні інтереси і можливості (формування образу "Я");
  • придбання початкового досвіду в різних сферах соціально-професійної практики: техніці, мистецтві, медицині, сільському господарстві, економіці і культурі.

8-9 класи:

  • уточнення освітнього запиту в ході факультативних занять і інших курсів за вибором;
  • групове та індивідуальне консультування з метою виявлення і формування адекватного прийняття рішення про вибір профілю навчання;
  • формування освітнього запиту, відповідного інтересам і здібностям, ціннісним орієнтаціям;
  • навчання діям з самопідготовки та самовдосконалення, формування професійних якостей в обраному виді праці, корекція професійних планів, оцінка готовності до обраної діяльності.

План заходів з профорієнтаційної роботи в школі:

Робота з педагогічним колективом

  • Розробка і вивчення нормативно-правової документації;
  •  Обговорення питань організації профорієнтаційної роботи в школі.

Робота з учнями

  •  Комплекс профорієнтаційних заходів у вигляді занять та тренінгів з планування кар'єри;
  •  Консультації на вибір профілю навчання (індивідуальні, групові.).
  •  анкетування;
  • Організація і проведення екскурсій (в навчальні заклади, на підприємства);
  •  Зустрічі з представниками підприємств, навчальних закладів.

Робота з батьками

  •  проведення батьківських зборів (загальношкільних, класних);
  •  лекторії для батьків;
  • індивідуальні бесіди педагогів з батьками школярів;
  •  анкетування батьків учнів.